T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KÜTAHYA / MERKEZ - Turgut Özal İlkokulu

Haberler

Haberler

Ock

   Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında gerçekleştirdiğimiz yazar buluşmamızda, çocuklar oldukça keyifle vakit geçirdiler. Etkileşimli okuma saati de gerçekleştiren Kıymetli Eğitimci - Vantrolog Yazar Yağmur KARTAL hanımefendiye katılımlarından dolayı çok teşekkür ederiz Kitabını da imzalatma fırsatı yakaladığımız , bizler için inanılmaz keyifli ve bir o kadar da tadına doyulmaz bir gün oldu.

Ock

"Dilimizin Zenginlikleri Projesi" Kapsamında Dede Korkut Hikâyelerinden Hareketle Yeni Bir Hikâye Yazma Yarışması Sonuçlandı. Okulumuz 4/A sınıfından Kayra Alıç'ın yazdığı "Bilge Ata" adlı hikâye 1. seçildi.

 

Ock

   Kütahya İl Geneli Akıl ve Zeka Oyunları Yarışmasında Q-Bitz oyununda 1. sınıf öğrencimiz Hasan Berat KAYA ve Mangala oyununda 3. sınıf öğrencimiz Yasin Eren BOZDAĞ il ikincisi olarak okulumuza başarı kazandırmışlardır. Yarışmaya hazırlık sürecinde öğrencilerimize her türlü desteği veren Ali ATEŞ öğretmenimize teşekkür ederiz.Tebrikler çocuklar!

Ock

   Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin'in talimatıyla dönemin ilk karnesi öncesi okullarda öğrencilerin son haftayı sanatsal, kültürel, sportif ve bilimsel faaliyetlere katılmalarının teşvik edilmesi için yeni bir uygulama hayata geçirildi. Karne öncesi 15-18 Ocak'ta 4 gün sürecek "dönem sonu faaliyet haftası"nda, okullarda öğretmenler ile öğrencilerden oluşan heyetin organize edeceği etkinlikler planlanacak.Buna göre, dönem sonu faaliyet haftasında 2023-2024 eğitim öğretim yılının ilk dönemi biterken öğrencilerin keyifli ve öğretici bir hafta geçirmeleri amaçlandı. Bu kapsamda okulumuzda da planlamalar yapıldı ve etkinlikler başladı.

Ock

   Enerji verimliliği ürün ve hizmetlerin sağlanması için gereken enerji miktarını azaltma hedefidir. Örneğin, bir evin yalıtılması, bir binanın rahat bir sıcaklık elde etmek ve korumak için daha az ısıtma ve soğutma enerjisi kullanmasına izin verir. LED aydınlatma, floresan aydınlatma veya doğal ışık için tavan pencerelerinin kullanılması, geleneksel akkor ampullerin kullanımına kıyasla aynı aydınlatma seviyesine ulaşmak için gereken enerji miktarını azaltır. Enerji verimliliğindeki iyileşmeler genellikle daha verimli bir teknoloji veya üretim süreci benimsenerek veya enerji kayıplarını azaltmak için yaygın olarak kabul edilen yöntemlerin uygulanmasıyla elde edilir.

Ock

   İlimizde 4. sınıf öğrencilerine yönelik olarak düzenlenen ''Şehit Çağlayan Irmak'a Mektup'' temalı yarışmada yazdığı mektupla öğrencimiz Mira KÜÇÜK geleneğimizi bozmayarak okulumuza derece getirmeyi başardı.İl ikincisi olan öğrencimiz, düzenlenen törenle ödülünü İl Millii Eğitim Müdürü Hasan BAŞYİĞİT'in elinden aldı.Küçük yüreği vatan sevgisi ile atan yavrumuzu,ailesini ve öğretmenimiz Vedat BARIŞ'ı tebrik ediyor; kızımızın nice başarılar kazanmasını temenni ediyoruz. Aziz şehidimizin ruhu şad olsun.

Ara

   ''Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında ''Hikaye Oluşturma'' yarışması için komisyonumuz tarafından değerlendirmede 2/B Sınıfından Elif ÇELİK, 3/A Sınıfından Kübra YAMALI ve 4/A Sınıfından Eda Su ÖZÇELİK ödül almaya hak kazanmışlardır. Öğrencilerimizi, velilerimizi ve öğretmenlerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz. 

Ara

Söz varlığını zenginleştirme çalışmaları ile öğrencilerin dilimizin zenginliklerini tanımasını, kültür taşıyıcısı olan sözcüklerimizle buluşmasını, buna bağlı olarak da dili iyi kullanmasını ve düşünce dünyasını geliştirmesini amaçlayan "Dilimizin Zenginlikleri Projesi" kapsamında aile etkinliği olarak önce veli toplantıları yapıldı sonra ise evde aileler çocuklarına kitap okudular, soru-cevap etkinliğinde bulundular. Ailelerimize, öğrencilerimize ve öğretmenlerimize emeklerinden dolayı teşekkür ederiz.

Ara

   Söz varlığını zenginleştirme çalışmaları ile öğrencilerin dilimizin zenginliklerini tanımasını, kültür taşıyıcısı olan sözcüklerimizle buluşmasını, buna bağlı olarak da dili iyi kullanmasını ve düşünce dünyasını geliştirmesini amaçlayan "Dilimizin Zenginlikleri Projesi" kapsamında pano çalışması gerçekleştirdik. Sınıflarımızda ise ''Bilen Oturur'' etkinliği gerçekleştirdik.Emeği geçen öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Ara

   Okulumuz 3-B sınıfı öğrencisi Ayşe Süeda BAŞTÜRK, ilimiz Bahattin Çini Özel Eğitim Uygulama Okulu tarafından ilkokulu 3. ve 4. sınıf öğrencilerine yönelik düzenlenen ''Cumhuriyetimiz 100 Yaşında'' konulu ödüllü resim yarışmasında okulumuza il ikinciliği getirdi.

Haz

   Çevre Haftası kapsamında, ilimiz genelinde düzenlenen resim yarışmasında okulumuz 3/B sınıfı öğrencisi Kayra ALIÇ 1. olurken, 4/B sınıfı öğrencisi Ata Deniz AKGÜN yarışmada ikinci olmuştur.Öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi tebrik eder,başarılarının devamını dileriz.

Haz

   Germiyan Bilge Koleji'nin ilimiz çapında düzenlemiş olduğu ''öykü tamamlama'' yarışmasında okulumuz öğrencileri büyük başarı elde ederek bizleri gururlandırdılar.Öğrencimiz Ahmet Burak ŞAHİNLİ yarışmada okulumuza il birinciliğini getirirken;yine öğrencilerimiz Azra AYDEMİR,Dilay Suna ÖDEMİŞ,İsmet Hasan EFE,Ertuğrul BIYIK,İbrahim Yunus ABA,Hüseyin Agah ABA'da 4.lüğü paylaştılar.Göğsümüzü kabartan öğrencilerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.Yarışma sürecinde öğrencilerimizden desteğini esirgemeyen öğretmenlerimiz Nilgün AKGÜN ve Gülşen ALIÇ'a teşekkür ederiz.

May

   Özel öğrencimiz Mehmet Umut BİÇGİ okulumuzda verilen akıl zeka oyunları eğitimleri kapsamında gerekli fiziki ortam ve imkanlar sağlanarak kendi yetenek ve yeterlilikleri ölçüsünde arkadaşları ile sosyalleşerek gerekli kazanımları sağlamaktadır.

May

   3. Sınıflarımızın incisi özel öğrencimiz Mehmet Umut BİÇGİ okulumuzda dönem sonuna özel düzenlediğimiz bol oyunlu eğlencemizde kendi yeteneklerine uygun oyunlar oynayarak arkdaşları ile birlikte doyasıya eğlendi.

May

   Okulumuz 4-B sınıfı öğrencisi Afra ESEN, ''Şehit Çağlayan Irmak'a Mektup'' temalı yarışmada yazdığı mektupla, yarışmaya katılan 700 mektup arasından il birincisi olarak ödülünü düzenlenen törende Jandarma Komutanu Murat KIRBAÇ'ın elinden aldı.Başarılı kızımızı tebrik ediyoruz.Aziz şehidimizin ruhu şad olsun.